Bundi fater

Képesek vagyunk-e belenézni a tükörbe, és józanul értékelni? Ha lehetséges, akkor megpróbálkozom...

Friss topikok

  • Villy: Azért Esztergomban tavasszal se volt olyan sima a győzelem, a Dunántúlon 5 helyen volt második for... (2010.10.05. 13:39) Egy korszak vége? Kiütötte riválisait a Fidesz
  • Attila64: 2 közvéleménykutatási 'tapasztalatom'volt a közelmúltban. 1. Automatán hívott az Antall J. alapít... (2010.01.21. 18:20) Medián január
  • mandarinrece: Eközben Horváth Csaba szerint a BKV sikersztori és minden problémát megoldottak. www.youtube.com... (2010.01.06. 20:12) BKV
  • arvisura: Megbillent a taplók sora? Pöszejakab a Rákosi éra módszereivel támadt rá a magyarságra. Egy károko... (2009.12.02. 22:26) Draskovics
  • : Az LMP ismertsége még mindig csak 50% körüli, remélhetőleg tavaszig ez még tud emelkedni. Ha tud o... (2009.11.24. 08:31) Csorna és Józsefváros után

2009.11.06. 12:07 tükörjáték

Az MSZP elkezdte

Hosszú idő után úgy tűnik az MSZP megkezdte a kampányát a jövő évi voksolásra. A párt szórólapokon és óriásplakátokon hirdeti eddigi kormányzásának eredményeit. Az eredmények hitelességét a széles választóközönség nem tudja értékelni, az egyéni helyzetek romlása azonban könnyen feleslegessé teheti ezeket az erőfeszítéseket. A szocialisták tehát most a korábban megszokott negatív kampánytól eltérően most úgy tűnik pozitív stratégiával kezdenek, azonban könnyen elképzelhető, hogy ennek sikertelensége esetén rögtön váltanak és elkezdik az ellenfél/ellenség lejáratását. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A mostani kampány két elemre épül: csökkenti a kormánypárt az adókat, valamint a távfűtés áfáját. A plakátokon nagyon élesszeműnek kell lenni, hogy felismerjük a párt logóját, csak a piros és fehér szín emlékeztet arra, hogy az MSZP hirdetéséről van szó. A tartalmi elemeket tekintve az adócsökkentés sok esetben jövőre adóemelés formájában fog jelentkezni, ahol pedig csökkenés lesz az az átlag fölötti jövedelműek rétege. A távfűtés esetében pedig egy drasztikus januári gázáremelés esetében a különbözet rögtön eltűnik és talán csak annyit fog jelenteni, hogy a lakótelepek többségében nem lesz áremelés. A szocialisták az emberek anyagi érzéseire appellálnak, de a növekvő munkanélküliség és a gazdaság helyzetének stagnálása vagy további romlása könnyen feleslegessé teheti a mostani próbálkozást. Rontja a mostani kampány hatékonyságát, hogy a párt mögött nincsen egy pozitív személyiség, aki képviselné a megtett intézkedéseket, míg a többi párt rendelkezik karakteres egyéniségekkel. Ha az MSZP szeretné javítani pozícióját hamarosan meg kell jelölniük miniszterelnök-jelöltjüket különben a különféle kampányok csak a párt nem túl jó imidzsével lesznek azonosítva.  

Szólj hozzá! · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://bundifater.blog.hu/api/trackback/id/tr121504543

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mi a közös a Jobbikban és a Magyar Dolgozók Pártjában 2009.11.07. 19:41:00

Szociológiai karakterükben, retorikájukban és a keleti Nagy Medvéhez fűződő viszonyukban is megegyeznek. A Jobbik szociológiai karakterét hasonlítom össze a bolsevik típusú kommunista pártokéval.   A Jobbik és a bolsevik típusú pártok k...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása